Przy rozpoczęciu współpracy - pierwszym zamówieniu, wymagane jest dokonanie przedpłaty przy dużym zamówieniu przed rozpoczęciem druku i wysyłką gotowych materiałów do zleceniodawcy i reszta płatności przy odbiorze, przy mniejszych zleceniach - płatność gotówką przy odbiorze. Klientom, z którymi stale współpracujemy udzielamy odroczonych terminów płatności. Przy zamówieniach internetowych proponujemy dwie możliwości płatności - przedpłata (przed rozpoczęciem realizacji zlecenia podajemy numer konta, na który należy przelać odpowiednią kwotę) lub płatność przy odbiorze (można należną kwotę zapłacić kurierowi bez konieczności robienia wcześniejszego przelewu).
Przy złożeniu zamówienia należy określić formę dostawy:
Cennik przesyłek kurierskich:
Paczka nie może być dłuższa niż 175 cm.
W przypadku wybrania opcji płatność za pobraniem należy doliczyć 6,20 zł do wybranej wersji wagowej przesyłki.